måndag 3 oktober 2011

Paket i brevlådan :)

En dag i förra veckan låg det två mjuka paket i brevlådan :)
Det ena paketet kom från Annuska, hon hade skickat ull till mig och det andra kom från min byteskompis Ingela, med bloggen Ingelas myshörna 
Ett fint raggi garn från Järbo, som har börjat sälja garn i 150g nystan istället för 100g, så det räcker med ett nystan istället för två till ett par sockor, sen var det två fabelnystan från drops och som en extra liten grej fick jag även 2 flugor, att ha när jag flugfiskar. Ingela hade gjort god research och läst på bloggen att jag varit iväg och flugfiskat, jättekul.

3 kommentarer:

  1. Såna där mjuka paket är bra mkt roligare o få i brevlådan än räkningar!

    Ha en fin kväll!

    /Veronica

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt med paket.
    Har du spunnit något mer?

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen dom där 150 grams nystanen. Med jämna mellanrum så blir det restgarn över till ett par randiga sockor av olika nystan.
    //M

    SvaraRadera